חדש - החזרות והחלפות

החזרות וביטולים


  • מרגע אישור ההזמנה ללקוח בכתובת המייל שהוכנס בתום ביצוע ההזמנה, חברת "INDGO" אורזת את ההזמנה ומעבירה לחברת המשלוחים החיצונית שדרכם מתבצע המשלוח.
  • זמני אספקת המשלוח הינם 1-5 ימי עסקים.
  • במידה והלקוח אינו מעוניין בהזמנה וירצה לבטל מכל סיבה שהיא הינו רשאי להשאיר פנייה דרך האתר או לפנות ישירות למייל שירות הלקוחות בכתובת: info@indgo.co.il ושם יוכל לקבל מענה לגבי ההזמנה הנדרשת
  • ניתן לשנות את פרטי המשלוח כל עוד ההזמנה טרם נאספה ע"י חברת המשלוחים שלנו, לשם כך הלקוח מתבקש ליצור איתנו קשר בשירות הלקוחות דרך האתר או ישירות דרך המייל בכתובת: info@indgo.co.il שילוח כל עוד ההזמנה הראשונה טרם נשלחה. כל שעליך לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו במייל או בטלפון. במידה וסך ההזמנות המאוגדות עולה על 1000 ₪ – אנחנו נזכה את מחיר המשלוח
  • במידה והלקוח ירצה לבצע ביטול/החלפה לאחר קבלת המשלוח הוא יחויב בעלות ההחזרה.
  • פריטים שנקנו במבצעים, הלקוח לא יהיה רשאי לקבל החזר כספי.
  • המוצר יהיה חייב לחזור באריזתו המקורית, שקית המשלוחים/קופסא במקרה של הזמנת נעליים. ללא כל שימוש במוצר עצמו.
  • פריטים שחוזרים, יתקבלו במידה ולא נלבשו, נשטפו או נשחתו. במידה והמוצר נפגם מכל סיבה שהיא , ההחזר עלול להתעכב או להתבטל.
  • ניתן להחזיר פריטים רק עד 14 ימי עסקים.